Beröm

Vissa dagar är faktiskt sådär kassa så att man bara vill dra täcket över huvudet och försvinna ner i mörkret igen. Sovit dåligt två nätter i rad och inte på det bästa humöret. -18 grader ute och halv snöstorm förstörde min morgonpromenad. Inte okej. Snökursen kortades ner idag pga det kalla och dåliga vädret, och efter teorin  gick jag och drog täcket över huvudet igen. Kom på att receptionen hade skrivit på stora tavlan att de ville mig något, så jag gick upp och rusade dig igen. Present ifrån Janne! Janne höll i draghundstävlingarna som var för två veckor sedan och hade varit förbi och lämnat av dem som tack för hjälpen. En jättefin thermos + 2 thermosmuggar. Här ska det fikas varm choklad! :)
När jag sedan återigen dragit täcket över huvudet ringde telefonen. Min praktikhandledare på ÅreIdag ringde och öste beröm över mig över de två senaste texterna jag skickat in, en intervju och en recension. Jag fick behålla boken jag recenserade och han var supernöjd med mig. Åh dag var så länge sedan man fick lite beröm för något så jag sög åt mig alltihopa direkt! Här finns minsann inga mvg:n på prov att känna sig nöjd över, så det här kändes väldigt bra.
Så okej, jag får väl ge upp det där med täcket nu då. Hitta på något vettigt. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå dra täcket över huvudet och gå i ide till våren, här är 21 grad kallt / mormor

2010-01-31 @ 10:07:32
Postat av: Sofia

Här är också superkallt, och vi ska ut på tur imorgon och vara ute två nätter. Det blir spännande att se om jag klarar. Men har dammarna bottenfrusit nu eller? Hur klarar fisken sig?

2010-01-31 @ 14:22:03
URL: http://newadventures.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vet inte hur fisken klarar sig, vi har inte så många kvar. Tror inte att dammarna bottenfrusit.Hoppas du inte har frysit för mycket när du var ute!

2010-02-02 @ 17:23:39
Postat av: Plutta

Jag är med dig iaf =) glöm inte det när du är trött. Läste din dikt igår och den är lika fin som alltid. :P pöss pöss

KOm hem snart..

2010-02-06 @ 15:05:19
Postat av: Mamma

Jag är verkligen glad för din skull.

2010-02-07 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0