Vissa dagar...

...är ändå ganska magiska. En morgon vaknade jag och åt frukost till den här utsikten.



I tisdags vallades vi runt i skogen av Markus Torgeby, en mindre kändis härmokring, en löpare i elitklass och med  lite annorlunda livsval. Han tog oss över stock och sten och visade oss vart kåtan han bott i stod, eller iaf resterna av den. Detta var också en lite hastigt påkommen idé och vi hade inte riktigt chans att fixa lunch till oss, så efter marchen blev det en macka och lite the, en ganska knaper lunch när vi trots allt varit ute i nästan fyra timmar när vi kom hem. Väl hemma var det bara att byta underställ, slita åt sig turskidorna, hetsäta en tallrik fil och sedan slänga sig ut i bilarna och köra till Ullådalen, på med skidorna och ut, ut, ut! Solen höll på att gå ner och snön lyste vit. Men det här med turskidor var inte helt lätt måste jag säga. Skitsvårt, till och med. Övaövaöva är det som gäller. Men kvällen var magisk när solen gick ner och livet sådär underbart och snöigt som det kan bli här uppe.

Kommentarer
Postat av: Plutta

Jag önskar jag kunde se vad du ser varje dag...

Snart dags att åka hem va? M%P kommer vara helt till sig! =)

Pöss

2009-12-06 @ 12:32:43
Postat av: Lillebror

WoW!!! Häftigt!!

2009-12-07 @ 01:19:58
URL: http://modigtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0